Nowa odsłona orzeźwiającej Pepsi Light Lemon! Cytrynowa wersja niskokalorycznego napoju to pierwsza w Polsce propozycja marki Pepsi w smukłej puszce typu slim o pojemności 250 ml. Puszkę dla globalnej marki napojów wyprodukowała firma Ball Packaging Europe.
Grupę docelową Pepsi Lemon Light w puszce o pojemności 250 ml typu slim stanowią mieszkanki miast w wieku 25-49 lat. Nowe poręczne opakowanie napoju jest skrojone na miarę potrzeb nowoczesnych konsumentek – pojemność 250 ml to idealna wielkość do szybkiego zaspokojenia pragnienia. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi i smukłym kształtom puszka typu slim świetnie pasuje do kobiecej dłoni oraz z łatwością mieści się w damskiej torebce. Poza tym, jak pokazują badania, konsumenci coraz częściej wybierają napoje w mniejszych opakowaniach. Poszerzenie oferty o produkty w puszce o pojemności 250 ml to kolejny ukłon w stronę coraz bardziej wrażliwych na cenę współczesnych nabywców zorientowanych również na wygodę i funkcjonalność opakowania.Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pepsi-light-lemon-po-raz-pierwszy-w-puszce-250-ml-1